MIKI TATTOO - forum

Strona główna  • Wzory tatuaży, galeria  • BLOG  • FAQ  •  Szukaj   •  Rejestracja  •  Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty od ostatniej wizyty
Zaloguj


Szukaj w internecie    Szukaj na Miki Tattoo




Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Post Gość
Wysłany: Pon Maj 02, 2011 8:25 pm
Odpowiedz z cytatem

Jak zwykle chora konkurencja. Pytasz u kogo niby taniej a przy okazji osrywasz konkurencję. Oczywiście znajomy nie ma pretensji, pewnie jest z większej wiochy heheh i nie potrafi pisać.
Pokaż tego smoka w jakiś sposób, może mają u siebie na stronie lub podaj linka. Napisz kto robił (wiem że jest dwóch dziaraczy). Bzdury piszesz ale odpowiem na twoje pytanie: idż do poczty.

Gość
Post Gość
Wysłany: Pon Sie 15, 2011 8:18 pm
Odpowiedz z cytatem

Podejście do tematu tatuażu na zasadzie "zrobię tam, gdzie taniej" po prostu mnie zadziwia. Tatuaż to pamiątka na całe życie i wydaje mi się, że jeżeli już ktoś decyduje się na taki krok, to nie powinien oszczędzać. Jeśli nie ma pieniędzy to lepiej się wstrzymać i zbierać dalej, by ten przyszły tatuaż spełnił nasze oczekiwania a nie okazał się bazgrołami szpecącymi ciało. Oczywiście wiem, że droższe nie zawsze oznacza lepsze... ale wystarczy przysiąść i dokładnie przejrzeć galerie tatuatorów. Ludzie kłamią, prace nie.

Nie mam zamiaru nikogo ani wychwalać ani oczerniać, bo pisać można różne rzeczy. Piękne słowa nie zawsze są prawdziwe Smile Kiedy ja decydowałam się na tatuaż słyszałam różne opinie... ten to wielki artysta... tamten mistrz... blaaa blaaa blaaa Very Happy Zajrzałam w galerie tych tatuatorów i wiedziałam u kogo chce się tatuować Very Happy Jestem zachwycona!!! Dlatego zachęcam do oglądania, oglądania i jeszcze raz oglądania!!!

W Zielonej Górze znam 4 studia tatuażu (kolejność alfabetyczna, nie mój prywatny ranking Very Happy )
1. "Euro Studio"
2. "Nekroskop" Studio Tatuażu Artystycznego
3. "Superior Tattoo" Piotr Poczta
4. "Viking" Studio Tatuażu

Pozdrawiam serdecznie Very Happy

Gość
Post Gość
Wysłany: Sro Sie 17, 2011 12:28 pm
Odpowiedz z cytatem

Euro Studio Zielona Góra ,profesjonalne podejscie do klijenta dobry tatuażysta Roy ,przystepne ceny,tyle moge powiedziec robiłam tatuaż i paru moich znajomych również i każdy bardzo jest zadowolony.

Gość
Post inez z falubazu
Wysłany: Sro Sie 17, 2011 11:52 pm
Odpowiedz z cytatem

ja ide jutro na 10.20 do pana poczty,a umawialam sie 2 dni wczesniej. widzialam na ludziach jego tatuaze i mysle ,ze gosc jest poprostu dobry. ma bardzo niskie ceny oraz jest przesympatyczny! nie to co faceci w vikingu. gascie zachowuja sie jak by robili laske ,ze musza cie obsluzyc i odpowiedziec na pare pytan!! to jest zenada!! owszem sa dobzi ,ale bez jaj. pan poczta jest rownie dobry i do tego ma duzo nizsze ceny!! on poprostu robi to z pasja i zaangazowaniem. jest naprawde sympatycznym czlowiekiem z talentem. wiem ,ze pujde i bede zadowolona, a najlepsze jest to ,ze to nie bedzie moj ostatni tatuaz i na bank pujdze nie do kogo innego jak do poczty. i powiem mu jakie bzdury wypisujecie tu na niego!! pewnie to barany z vikinga jakies;q w dupie byliscie i gowno widzieliscie:P ,a piszecie i najerzdzacie;q
inez

inez z falubazu
Post omg
Wysłany: Czw Sie 18, 2011 12:16 am
Odpowiedz z cytatem

gog napisał:
A ja twierdzę że nie każdy tatuator nastawiony jest na sztukę a ten który robi tanio, dużo, szybko i byle jak to tęż nastawiony na sztukę? Słowo sztuka ma dwa znaczenia i właśnie p Piotr robi na "sztukę" i kasę zarazem.
Apelujesz żeby się obnosić i pokazywać swoje tatuaże i tu znowu się z Tobą nie zgodzę. Czy wyobrażasz Sobie żeby ten klient z dużym pegazem na plecach (galeria Piotra -zwierzęta) zdjął kiedykolwiek koszulę, chyba tylko raz bo jak usłyszy śmiechy wokół siebie...

Nie ukrywam, bardzo lubię krytykować prace Piotra a szczególnie zwierzaki min dlatego że prawie wszystkie widziałem na żywo a to są ich nieudane karykatury.
To nie jest styl to brak umiejętności, zdolności a przede wszystkim odpowiedzialności za "kaleczenie" ludzi.

Wiem, robi jak robi czyli jak umie albo raczej jak nie umie, kasę bierze niedużą (ale często), są jeszcze gorsi "miszczowie" i żeby nikt nie naganiał, chwaląc jego prace też prawdopodobnie nie zabierałbym głosu.

...pegaza opiszę póżniej.




wez pod uwage ,ze ludzie tez sami przychodza z projektami co chca

omg
Post falubazfan
Wysłany: Czw Sie 18, 2011 1:17 am
Odpowiedz z cytatem

Ano przychodza i cos chca...i nawet jesli jest to marnie narysowany wzorek to on to zrobi..tez marnie.
profesjonalista jak z mysiej d...y traba. Powinien choc poprawić rysunek..no ale nie potrafi i tyle. Skoro taki artysta to dlaczego ma tak duzo marnych tatuazy w swojej galerii?????

Inez, a powiedz i pokaż nawet co tu piszą...moze to go choc troche ruszy i przestanie tyle burakuw robic...i tak koles to oleje. Chca placic za szajs to nadal bedzie
gryzmolil za stowke czy mniej. Poczta ma choć kibelek w tym swoim niby salonie?????
Viking...no racja, nadeci strasznie sa i nie sa asami wcale. klienta maja gdzies byle kasa leciala

falubazfan
Post inez z falubazu
Wysłany: Pią Sie 19, 2011 12:01 am
Odpowiedz z cytatem

bylam, zrobilam i tak jak pisalam jestem calkowicie zadowolona:D wyglada to tak jak chcialam, byc moze nawet i lepiej. co prawda wzor nie byl trudny ,ale w sposow jak go wykonal byl profesionalny.
nie wiem sama.. zawsze sie znajdzie ktos kto nie bedzie zadowolony. ja moge szczerze powiedziec ,ze jestem zachwycona i wiem ,ze do niego wroce. a poczta nabierze skilli i bedzie sie smial:D z tych glupich postow.
inez

inez z falubazu
Post falubazfan
Wysłany: Pią Sie 19, 2011 12:18 am
Odpowiedz z cytatem

Jesteś zachwycona..bo nie wiesz jak twój tatuaz moglby wygladać w wersji wykonanej przez artyste.
poczta juz lepszy nie bedzie...dziala juz sporo lat i stoi caly czas w miejscu.
moze kiedys sama zrozumiesz...wybierz sie do innego studia pokaz pogadaj..to nic nie kosztuje.
Może oczy ci sie otworza...pozdrawiam.
PS- moze pokazesz tu na forum co ci wtatuowal...Wink

falubazfan
Post Gość
Wysłany: Pią Sie 19, 2011 8:50 am
Odpowiedz z cytatem

nie umiem dodawac obrazow na forum;s

Gość
Post Gość
Wysłany: Pią Sie 19, 2011 8:50 am
Odpowiedz z cytatem

nie umiem dodawac obrazow na forum;s

Gość
Post inez z falubazu
Wysłany: Pią Sie 19, 2011 9:01 am
Odpowiedz z cytatem

Anonymous napisał:
nie umiem dodawac obrazow na forum;s

to wyzej to moje:D
a czy nie o to chodzi ,ze idziesz po tatuaz i wracasz zadowolony? dalej uwazam ,ze jest dobry. nie jest najlepszy ,ale jest dobry. przyczepiliscie sie jakiegos jednorozca.. moze to byl cyjs wzor i ktos chcial zeby tak wygladal?? ppaczcie po galerii i zobaczycie ,ze ma dobrze zrobione, wykonane prace. nie patrzcie na to pod katem takim czy chcialibyscie takiego kota czy cos tam tylko spojzcie pod katem tego jak jest zrobiony i jak wyglada. uwazam ,ze ma tam swietne prace. zastanawiem sie nad floralem u niego, bo sa fajne i portrety tez sa dobre. to nie jego wina ,ze portretuje nie zawsze pieknych ludzi. ale wykonanie ma dobre. niewiem jak wy, ja jestem zadowolona na maxa i mysle ,ze o to w tym chodzi. moj tatuaz od pana poczty wyglada tak jak chcialam!
inez
I Very Happy Piotr Poczta

inez z falubazu
Post inez z falubazu
Wysłany: Pią Sie 19, 2011 9:02 am
Odpowiedz z cytatem

Anonymous napisał:
nie umiem dodawac obrazow na forum;s

to wyzej to moje:D
a czy nie o to chodzi ,ze idziesz po tatuaz i wracasz zadowolony? dalej uwazam ,ze jest dobry. nie jest najlepszy ,ale jest dobry. przyczepiliscie sie jakiegos jednorozca.. moze to byl cyjs wzor i ktos chcial zeby tak wygladal?? ppaczcie po galerii i zobaczycie ,ze ma dobrze zrobione, wykonane prace. nie patrzcie na to pod katem takim czy chcialibyscie takiego kota czy cos tam tylko spojzcie pod katem tego jak jest zrobiony i jak wyglada. uwazam ,ze ma tam swietne prace. zastanawiem sie nad floralem u niego, bo sa fajne i portrety tez sa dobre. to nie jego wina ,ze portretuje nie zawsze pieknych ludzi. ale wykonanie ma dobre. niewiem jak wy, ja jestem zadowolona na maxa i mysle ,ze o to w tym chodzi. moj tatuaz od pana poczty wyglada tak jak chcialam!
inez
I Very Happy Piotr Poczta

inez z falubazu
Post Gość
Wysłany: Pią Sie 19, 2011 7:21 pm
Odpowiedz z cytatem

...inez w takim razie napisz który to jest tatuaż w galerii Piotra bo pewnie udane prace zamieszcza. Jesteś zadowolona z tego tatuażu, niech i inni zobaczą, może zmienią złe zdanie o P a może poprawisz humor wszystkim antagonistom. Piotrek robi jak robi, wielu jest takich ale te twoje posty w połączeniu z twoim tatuażem to może być mieszanka wybuchowa , oczywiście do śmiechu. Jeszcze jedno, każdy jest zadowolony po zrobieniu ale póżniej po kilku uwagach i uśmiechach znajomych zmienia się zdanie, chyba że jesteś mało ambitna i jest ci obojętne co nosisz na sobie.

Nie masz wyjścia, pokaż Wink

Gość
Post falubazfan
Wysłany: Pią Sie 19, 2011 7:42 pm
Odpowiedz z cytatem

No i wlasnie o to chodzi...nie co jest wykonane tylko jak...a tu niestety z jakoscia miernie. Portrety...no sa..ale gdzie są zdjęcia dla porównania?
jest tatuaz a nie ma zdjecia osoby portretowanej.
jest portret jana Pawła II...każdy wie jak wygladał..przyjrzyj się jak pokracznie są wykonane dłonie, jak nakrycie glowy jest cofniete w stosunku do czoła, ogólnie nie jest podobny do siebie..tyle, ze wiekszosc ludzi zna to zdjecie wiec wie kto to jest. reszta portretów jest marnie cieniowana, po wygojeniu nie zostaje wiele..widac to na ostatnim w galerii, twarz kobiety.
poza oczami(w tym jedno mniejsze od drugiego i to sporo) dziurkami od nosa a wzasadzie kreskami i resztka ust..nic nie ma. Ucho jakies dziwne...jesli ta pani tak wyglada, ma tak dziwne oczy, to tym bardziej powinno być zdjecie dla porownania, zeby nie było, że to spartolona robota.
Dzieci to juz wogole porazka...wygladaja jak bandyci.
Przyjrzyj sie dokladnie tej galeri..bardzo dokladnie. sama wiele zobaczysz....

falubazfan
Post lol
Wysłany: Pią Sty 06, 2012 12:13 am
Odpowiedz z cytatem

w każdym poście co innego to ten robi dobrze a ten nie w drugim poscie na odwrót a to ten wyśmiewa a ten robi lipe i teraz to już nie mam pojęcia gdzie pójść Very Happy

lol
Wyświetl posty z ostatnich:
   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum FORUM TATTOO Strona Główna » Studia tatuażu

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Następny

 Skocz do:   

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



BLOG O TATUAŻU | ALARMY i MONONITORING - GRYFÓW ŚLĄSKI MIRSK LWÓWEK LUBAŃ ŚWIERADÓW ZDRÓJ |  Kalendarz 2020 do druku pdf pionowy poziomy A4



alien anchor angel animal arm back berlin big biomoechanic black white blue calf caligraphy celebrites celtic character chest chinese clown color contour convents cover death demon demons devil dog dolphin dragon eagle face faces faith fish flower flowers foot freehand gnome green hand hope japan Jarek Zatryb kanji koi latin leg letters łódŸ love miłoœć nadzieja naked neck ornament Ostrołęka pitbull poland polish posejdon red rose runes runy sad angel scorpio sentences shadow shoulder signs skull smok spider studio studios sword tattoo tiger tribal trident vide cull fide wiara wings women Zet Tattoo



P.o.w.e.r.e.d b.y p.h.p.B.B
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)