MIKI TATTOO - forum

Strona główna  • Wzory tatuaży, galeria  • BLOG  • FAQ  •  Szukaj   •  Rejestracja  •  Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty od ostatniej wizyty
Zaloguj


Szukaj w internecie    Szukaj na Miki Tattoo




Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Post xax
Wysłany: Sob Cze 03, 2006 2:45 pm
Odpowiedz z cytatem

mam takie pytanie co do blaknięcia tatuaży.jak to jest i od czego to zależy...?
mam sobie zamiar zrobić tribala na ramieniu (b&w),i nie chce żeby za rok z czrnego zrobił się granatowy a za 5 lat jasno niebieski.słyszalem że zależy to od rodzaju pigmentu i od głębokości wbijania igły.ja jestem zielony w tym temacie więc proszę o waszą pomoc.....

pozdro Very Happy

xax
Post piglet
Wysłany: Sro Cze 07, 2006 11:17 am
Odpowiedz z cytatem

a więc sporo zależy od Ciebie - jak bedziesz pielegnował tatuaż , nie nalezy pic alkoholu w czasie wykonywania i min dzien po , kategorycznie unikaj przez okolo miesiaca slonca i solarium , nie drap strupów , itp.
zalezy jeszcze kto ci go bedzie robil.warto zapoznac sie z salonami i wybrac najlepszy. poszukaj na innych forach opinii na temat salonów.pozdrawiam

piglet
Post :*_Madziulana
Wysłany: Pią Lip 14, 2006 6:36 am
Odpowiedz z cytatem

hmm... to tez ciekawe bo tu nie chodzi tylko o dbanie o tauaż przy samym robieniu. Rolling Eyes niejestem tatuażystką i dość mało sie na tym znam, ale mam przyklad Cool moj kupel mial "niby" dwa orly na klatce co zreszta wygladalo jak dwa kurczaki albo mewy Laughing nieznam sie na ptactwie Laughing tak czy siak spapralo mu sie i to ostro bo pracowal na plantacji truskawek, gdzie goraca jak w piekle Evil or Very Mad pozniej to juz do ptakow nie bylo podobne Laughing

:*_Madziulana
Post Gość
Wysłany: Czw Mar 13, 2008 7:46 pm
Odpowiedz z cytatem

[quote="xax"]mam takie pytanie co do blaknięcia tatuaży.jak to jest i od czego to zależy...?