MIKI TATTOO - forum

Strona główna  • Wzory tatuaży, galeria  • BLOG  • FAQ  •  Szukaj   •  Rejestracja  •  Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty od ostatniej wizyty
Zaloguj


Szukaj w internecie    Szukaj na Miki Tattoo




Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Post Gość
Wysłany: Pon Maj 15, 2006 10:22 pm
Odpowiedz z cytatem

Anonymous napisał:
trzeba miec 18 lat, zgode rodzicow, zarzadu drog miejskich i ministra rolnictwa oraz 4 z fizyki na swiadectwie maturalnym

HAHAHAHAHAHAHAHAA leze Very Happy

Gość
Post kasieńka:)
Wysłany: Sro Cze 21, 2006 11:19 am
Odpowiedz z cytatem

Ja miałam nie całe 16 lat jak robiłam. Do 16 brakowało mi około miesiąca. Mam na dolnej czesci plecków slicznego tribalka i nigdy nie załowałam, że go mam. Gdy wybierałam wzór chciałam mieć taki by w 50 rocznice swoich urodzin jeszcze głebiej rozumiec jego sens i być z niego dumna. Wiąza sie z nim wspomnienia, które rozumiem tylko ja. Uważam za idiotyczne tatuowanie sobie imion bo to jest najprostsza droga do cover-up (zakrywanie jednego wzoru drugim). A co do wieku... myśle, że tatuatora mało interesuje wiek, tylko podejście do tego rodzaju sztuki, Very Happy

kasieńka:)
Post Gość
Wysłany: Pią Cze 30, 2006 1:21 pm
Odpowiedz z cytatem

gość napisał:
Anonymous napisał:
trzeba miec 18 lat, zgode rodzicow, zarzadu drog miejskich i ministra rolnictwa oraz 4 z fizyki na swiadectwie maturalnym



luz, respect, 8) :D

Gość
Post ruda
Wysłany: Czw Lip 06, 2006 1:55 am
Odpowiedz z cytatem

Ja osobiscie dopiero czaje sie na jakis tatuażyk. Niepowinno sie robic tatuażu osoba nie dojrzalym i tu wcale niechodzi o wiek. Nie wszyscy mlodzi ludzie sa dojrzali ale rowniez nie wszyscy dorosli. Moim zdaniem lipa z ta zgoda rodzicow bo nie takie rzeczy sie podrabialo Smile no i rowniez nic niewarte jest przyjscie z rodzicem (tu pozwole sobie wprowadzic historie mojego kumpla tatuażysty) ponieważ co z tego ze np. do mojego kumpla przyszla taka gówniara z matka (żeby zrobic sobie tribala :/ ) jak ojciec tej dziewczyny chcial go potem doslowanie zabic?

ruda
Post arienna
Wysłany: Nie Lip 30, 2006 10:05 am
Odpowiedz z cytatem

Cytat:
trzeba miec 18 lat, zgode rodzicow, zarzadu drog miejskich i ministra rolnictwa oraz 4 z fizyki na swiadectwie maturalnym


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
umarłam


ja zrobiłam sobię dziarkę, na drugim roku studiów, czekałam na niego pięć lat, ale nie żałuję, zastanowiłam się dobrze, przemyślałam i przyzwyczaiłam do wzoru (za radą kolegi , wisiał nad łóżkiem przez rok czasu, nie znudził sie znaczy, że pasuje Very Happy) wykonany jest ślicznie, tak delikatnie i kobieco, jak naszkicowany ołówkiem ( nie znaczy że jest blady, poprostu jest delikatny) myślę że wiek (ale emocjonalny) jest bardzo ważny, nie należy się śpieszyć bo nie podchodzę do tego- zawsze mogę zakryć, nie! jak się robi tatoo to na całe życie, dziś czasami o nim zapominam, jest częścią mojego ciała taką naturalną.
Na dzeiń dzisiejszy jedynie co bym zrobiła, to pozwoliła się mu rozrosnąć, ale muszę przemyśleć Very Happy pozdrawiam

arienna
Post Dj Tribal Posty: 3
Wysłany: Pią Sie 25, 2006 9:41 am
Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi sie ze nia ma potrzeby robienia tatułazu przed 18, poniewaz czlowiek mlody rośnie i kiedy delikwent zrobi sobie tatułażu w wieku 15 lat to sie rozczruje po kilku latach, ze jego tatułaż sie rozciagną i nie wyglada tak jak na poczatku Twisted Evil, a jeżeli ktos w mlodym wieku bardzo chce miec tatułaż proponuje tatułaż robiony henną wytrzymuje okoly 2 tygodni Laughing

Dj Tribal Dołączył: 19 Sie 2006 Skąd: Łódź
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Post SzAk Posty: 4
Wysłany: Pią Wrz 01, 2006 7:21 pm
Odpowiedz z cytatem

ja bym byl za tym zeby do salonu czy studia wpadac z dowodzikiem, oczywiscie niamam nic do tego jak ktos bedze chcial wczesniej ale hyba jednak lepiej jest sie niespieszyc zbytnio z taka decyzja. pozdowienia Very Happy

SzAk Dołączył: 01 Wrz 2006 Skąd: Elbląg
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Post Butterfly Posty: 3
Wysłany: Sro Paź 10, 2007 11:51 am
Odpowiedz z cytatem

gość napisał:
Anonymous napisał:
trzeba miec 18 lat, zgode rodzicow, zarzadu drog miejskich i ministra rolnictwa oraz 4 z fizyki na swiadectwie maturalnym



luz, respect, Cool Very Happy


Very Happy Very Happy Very Happy

Butterfly Dołączył: 10 Paź 2007
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Post Dziuniaaa Posty: 59
Wysłany: Sro Paź 10, 2007 5:14 pm
Odpowiedz z cytatem

Ogólnie temat był założony 3 lata temu...ale wiekszość młodych dalej zadaje sobie to pytanie : " czy już moge pozwolić sobie na tatuaż? czy mi zrobi?" itd. W ogóle to najlepiej jest iść z kimś dorosłym ,żeby odrazu o tym wiedział...a nie żeby sie dowiedział "przez przypadek" i mieć kłotnie ze starszymi Very Happy Wiadomoo,że nie każdy rodzic się zgodzi ,ale najlepiej powiedzieć mu,żeby poszedł z tobą niż masz sam sobie go zrobic bez jego wiedzy ;] Mam racje prawda? Odbiegłam troche od tematu ,ale to co Laughing Wiec jak macie poniżej 18 lat lepiej być bezpiecznym i jednak isć z kimś dorosłym... Cool Ogólnie jak ja robiłam sobie tatuaż tata był ze mną...i zgodzili się bez problemu Razz Twisted Evil


Dziuniaaa Dołączył: 29 Wrz 2007 Skąd: daleeka :]
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Post carmenegilda Posty: 5
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 11:27 pm
Odpowiedz z cytatem

wiecie,ja przyszłam z mamuśką 3 miesiace przed osiemnastką,mamuśka siadła,powiedziała,że TAK i to wsio Very Happy nie było podpisów dowodzików ani nic Wink
oni wymagają tego,i się nie dziwię ;] to samo tyczy się piercingu.moja koleżanka { 15 lat } zrobiła kolczyk w języku,potajemnie przed zgredkami ,nie wymagali ZADNYCH dokumentów. mamusiek zobaczył ,się wkur**ił i tak zje**ał tych w salonie,że niepełnoletnim wykonują tego typu zabiegi.co jej to dało ? nie wiem.ale zjeby dostali ;] ja na ich mijscu takze wolałabym unikac tego typu scen ;]


carmenegilda Dołączył: 26 Lis 2007
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Post Gość
Wysłany: Czw Gru 06, 2007 11:08 pm
Odpowiedz z cytatem

a jak dawno temu miales te 15 lat ? Bo zapewniam Cie ze za rok moze dwa ktos dobrze zarobi na poprawce tejPLAMY "tatuazu" Razz Razz

Gość
Post liznijse
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 7:40 pm
Odpowiedz z cytatem

a ja zrobilem jak mialem 16 Very Happy i robilem jeszcze pozniej i robie teraz i bede robil Very Happy i sie jaram i kto sie nie dzira ten fujara Very Happy

liznijse
Post Gość
Wysłany: Czw Gru 13, 2007 3:04 pm
Odpowiedz z cytatem

mam pytanko jak robiles sobie dziarke w wieku 15 latek to co nie rozciagnela ci sie? normalnie wyglada? ile teraz masz lat?

Gość
Post Gość
Wysłany: Czw Sty 24, 2008 8:43 pm
Odpowiedz z cytatem

hmm ja mam 17 lat i zastanawiam sie, ogolnie mam zajawke na to co chce miec bo znaczy to dla mnie bardzo duzo, lecz czekam narazie poniewaz jestem zbyt chudy, a chce jeszcze byc wiekszy

Gość
Post tattoo Posty: 715
Wysłany: Pią Sty 25, 2008 10:27 am
Odpowiedz z cytatem

Ciul napisał:
Możecie mi powiedzieć czy zasrany system prawny pozwala niepełnoletnim robić sobie tatuaże czy może trza mieć 18 lat albo jakiś świstek zezwalający od starszych?


Nie wiem czy ktos pisal wczesniej, bo nie chcialo mi sie czytac Wink

Prawo jest takie, ze aby miec tatuaz musisz miec skonczone 18 lat. Ale czesto w studiu tattoo po prostu patrza na wyglad, czy wygladasz na doroslego czlowieka, jesli maja jakies watpliwosci to pytaja o dowod sobisty. Rowniez za zgoda osobista zgoda rodzica mozesz zrobic tatuaz w studiu. A co do domowych tatuazystow, oni nie patrza na to czy jestes niepelnoletni a i tak Ci zrobia. Ale lepiej odczekac do 18stkim, bo jesli zalozmy masz lat 15 i zrobisz jakis konkretny wzor, to za kilka lat moze CI sie wydac za dziecinny Wink Ps. zajrzyj na www.tattoo.vdd.pl


tattoo Dołączył: 18 Sty 2008
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:
   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum FORUM TATTOO Strona Główna » Prawo a tatuaż

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny

 Skocz do:   

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



BLOG O TATUAŻU | ALARMY i MONONITORING - GRYFÓW ŚLĄSKI MIRSK LWÓWEK LUBAŃ ŚWIERADÓW ZDRÓJ | KALENDARZ SIERPIEŃ 2019 DO WYDRUKOWANIA



alien anchor angel animal arm back berlin big biomoechanic black white blue calf caligraphy celebrites celtic character chest chinese clown color contour convents cover death demon demons devil dog dolphin dragon eagle face faces faith fish flower flowers foot freehand gnome green hand hope japan Jarek Zatryb kanji koi latin leg letters łódŸ love miłoœć nadzieja naked neck ornament Ostrołęka pitbull poland polish posejdon red rose runes runy sad angel scorpio sentences shadow shoulder signs skull smok spider studio studios sword tattoo tiger tribal trident vide cull fide wiara wings women Zet Tattoo



P.o.w.e.r.e.d b.y p.h.p.B.B
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)