MIKI TATTOO - forum

Strona główna  • Wzory tatuaży, galeria  • BLOG  • FAQ  •  Szukaj   •  Rejestracja  •  Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty od ostatniej wizyty
Zaloguj


Szukaj w internecie    Szukaj na Miki Tattoo




Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Post B.
Wysłany: Czw Kwi 19, 2012 4:16 pm
Odpowiedz z cytatem

Cześć, jestem studentką na trzecim roku, a w związku z tym czeka mnie w czerwcu obrona. Piszę pracę na temat uprzedzeń i stereotypów względem sztuki tatuażu artystycznego. Staram się w mojej pracy wyjaśnić jak działa psychika człowieka – dlaczego w ogóle posługujemy się schematami i stereotypami. Dlaczego ludzie są uprzedzeni do tatuażu? Jaki związek ma to z jego historią i dawnymi funkcjami? Również staram się dążyć do odpowiedzi: czym aktualnie jest tatuaż dla ludzi – zwykła moda, czy może niesie ze sobą coś głębszego? Jest to bardzo rozległy temat, który posiada wiele powiązań i zależności. W badaniu tej problematyki pomocą dla mnie są wywiad i ankieta – i tutaj moja prośba... Stworzyłam ankietę, która ułatwi mi dokończenie mojej pracy oraz wysnucie paru wniosków końcowych. Jeśli masz kilka minut do poświęcenia, byłabym bardzo wdzięczna za pomoc.

ANKIETA MAJĄCA NA CELU ZBADANIE OPINII PUBLICZNEJ DOTYCZĄCEJ ZJAWISKA TATUAŻU ARTYSTYCZNEGO W POLSCE.

Kwestionariusz ankiety podzielony jest na dwie części. Pierwszą część wypełniają respondenci o zróżnicowanej grupie wiekowej, którzy nie posiadają tatuażu, bądź kontaktu z jego środowiskiem. Drugą część wypełniają wyłącznie osoby utożsamiające się ze środowiskiem tatuażu. Część pierwsza składa się z 11 pytań, natomiast część druga 19.Pytania są krókie i zwięzłe więc maksymalnie 5 minut wystarcza na wypełnienie kwestionariusza.

Przed częścią numer I i II umieszczono METRYCZKĘ czyli dodatkowe pytania dotyczące wieku, płci, wykształcenia oraz miejsca zamieszkania mająca na celu ułatwienie w podsumowaniu wyników badań.