Forum Tattoo Forum - Wszystko o tatuażu Strona Główna
  •   • Strona główna  • Wzory tatuaży, galeria  • FAQ  •  Szukaj   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj


    Szukaj w internecie    szukaj na Miki Tattoo






 problem z wypelnianiem Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

R E K L A M A









r e k l a m a

Autor Wiadomość
MitalcA



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 14

PostWysłany: Pią Wrz 14, 2007 10:04 pm Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

siemka.
nie wiem czemu ale pojawil sie jakis problem z wypelnianiem;/ pewnie to moja wina ale wolalbym uslyszec opinie specjalistow
tak wiec wypelnialem igla 3RS ale zamiast ciaglej jednej grubej lini mam 3 cienkie, tak jakby z okraglej podczas dzierania zrobilo sie magnum;/
jezeli ktos wie co moze byc przyczyna to prosilbym o jakis drogowskaz jak robic zeby bylo normalnie, z gory wielkie dzieki
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
tattoo



Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 715

PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 12:20 pm Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

MitalcA napisał:
siemka.
nie wiem czemu ale pojawil sie jakis problem z wypelnianiem;/ pewnie to moja wina ale wolalbym uslyszec opinie specjalistow
tak wiec wypelnialem igla 3RS ale zamiast ciaglej jednej grubej lini mam 3 cienkie, tak jakby z okraglej podczas dzierania zrobilo sie magnum;/
jezeli ktos wie co moze byc przyczyna to prosilbym o jakis drogowskaz jak robic zeby bylo normalnie, z gory wielkie dzieki


Czasem nawet nowa igla ma jakas wade, Byc moze ostrze igly bylo felerne? Albo kilka razy jechales po tej samym konturze i byc moze nie za kazdym razem dokladnie, i dlatego wyszly Ci 3 kreski. Mozesz miec tez zle maszynke ustawiona. Nic wiecej nie moge zaradzic,. Przykro mi. Ps. zajrzyj na www.tattoo.vdd.pl
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Gość






PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 7:31 pm Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

moj blad.. ale jaki.. pomylilem konturowke z cieniowka:D i wyjdzie na to jaki ze mnie fachowiec:D
tattoo



Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 715

PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 9:52 am Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Anonymous napisał:
moj blad.. ale jaki.. pomylilem konturowke z cieniowka:D i wyjdzie na to jaki ze mnie fachowiec:D



hehehehe Wink wszedzie zdarzaja sie bledy Smile tylko na nastepny raz sie zapewne uwaznie przyjrzysz :p
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:      


Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach





tattoo    wzory tatuaży    tatuaże    Chińskie znaki, Kanji, Tatuaże Chińskie   




P.o.w.e.r.e.d b.y p.h.p.B.B. :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)