MIKI TATTOO - forum

Strona główna  • Wzory tatuaży, galeria  • BLOG  • FAQ  •  Szukaj   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj


Szukaj w internecie    Szukaj na Miki Tattoo




Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Post Yoszhi123 Posty: 14
Wysłany: Pon Cze 11, 2007 8:13 pm
Odpowiedz z cytatem

Witam!Dzisiaj chciałbym poruszyć temat cen tatuażu!Już na wstępie chce powiedzieć że jetem przeciwny zdzieraniu forsy z ludzi!W wielu studiach tatuażu słono sobie liczą za takie rzeczy,lecz na jakiej podstawie?Bo chcecie zarobić na opłaty i wogóle?-Rozumiem ale pomyślcie że inni ludzie też te opłaty mają!Pomyślcie o takim człowieku który ma żone i dziecko na utrzymaniu a wypłaty ma tyle co kot napłakał i ledwo wiąże koniec z końcem.A jednak chciałby mieć tatto,idzie do studia a tam krzykneli sobie 300-400zł za byle gówno!Opanujcie sie troche!Wiem że są domowi tatuatoży którzy mają fach w ręku i są nawet lepsi od tych salonowych"mistrzów" a higiena na miejscu pracy nieustępuje salonom!Oni jakoś niekażą sobie za taką sztuke tak wiele placić!Mają troche serca.Są też salony które niekażą sobie płacić zbyt wiele ponieważ ta grupa tatuatorów nierobi tego dla pieniędzy tylko dla sztuki i własnej przyjemności.Ale dlaczego jest ich tak niewiele?Więc moja prośba-róbcie to dla sztuki a nie tylko dla forsy...!POZDRAWIAM! Twisted Evil


Yoszhi123 Dołączył: 06 Kwi 2007
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Post Dante Posty: 168
Wysłany: Wto Cze 12, 2007 4:52 pm
Odpowiedz z cytatem

1.
A tatuażysta to żony, dziecka nie może mieć? On z czego ma ich żywić skoro wybrał sobie taką profesje? Studio kosztuje, wbrew temu co się wydaje, nie jest to aż tak mało. Z drugiej strony "barykady" (ja nie mam studia) wygląda to nieco inaczej. Każdy wchodzący do studia chce mieć ultra sterylne warunki, fachową pomoc etc. i zapłacić za tatuaż 100 zł. No troszku ciężko to tak załatwić, żeby to się opłacało.
2.
Nie płacimy w studiu za materiały użyte do wykonania typu igły, ręczniki farby tylko za czas. Tak naprawdę tatuaż to usługa a nie namacalny wytwór. Portrecista czy każdy inny malarz liczy za czas poświęcony na wykonanie dzieła a nie za płótno i farbę.
3.
Tak naprawdę mało jest domowych grzebków, którzy dziarają za frytki, większość z tego wyrasta bo chciałoby inną maszynkę, nowe coś tam itede. zatem wraz z rozwojem podnosi też ceny. Oczywiście mam tutaj na myśli domowych grzebków, którzy z różnych przyczyn nie otwierają studia ale pracują na normalnym sprzęcie i mają pojęcie o tym, co robią. Resztę z odrazą omijam.

Tatuaż nie jest zbyt drogi, tylko trzeba zwyczajnie zobaczyć od kuchni ile potrzebne jest pracy, aby on powstał. Nie chodzi tutaj o samo machanie maszynką, które wydaje sie proste (tylko wydaje) lecz o to, ile czasu i wiedzy kosztuje przygotowanie wszystkiego dla klienta.
Prawnikowi nie płacimy za papier i długopis, którym sobie notatki zrobił tylko za jego wiedzę. O tym powinniśmy pamiętać Wink


Dante Dołączył: 13 Kwi 2004 Skąd: Łódź
_________________
www.tattooxx.fora.pl oraz www.tattoo.xx.pl widzę was tam Wink
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Post Yoszhi123 Posty: 14
Wysłany: Wto Cze 12, 2007 5:00 pm
Odpowiedz z cytatem

Wiesz co Dante?Masz racje ale i tak są studia które biorą o troche za drogo.Przykład ta pani z pewnego postu(już niepamientam czy z Łodzi czy z jakiegoś innego miasta)co chciała z kolesia aby kase zedrzeć i chyba nawet przez Ciebie została troche objechana!Pozdrawiam! Wink


Yoszhi123 Dołączył: 06 Kwi 2007
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Post Dante Posty: 168
Wysłany: Wto Cze 12, 2007 5:10 pm
Odpowiedz z cytatem

Jasne, debili nie brakuje w każdej innej profesji, tylko nie podnośmy larum, że tatuaż jest zbyt drogi... Kosztuje swoje i tyle a przypadki podbijania cen są normą niestety w każdej dziedzinie.

Najlepszym doradcą w takim przypadku, gdy wyczuwamy, że ktoś nas chce w bambuko zrobić jest oglądanie galerii prac tej osoby, nic prostszego.
Skoro poszliśmy do studia i coś wiemy, jak ten pączek ma smakować i okazuje się, że tatuator z Ułanbator mało umie, to mamy odpowiedź: Chce nas przerobić na kase.
Jeśli prace w galerii są naprawdę dobre i widać, że to prace tej osoby, to wiemy za co tyle kochanych złotóweczek musimy oddać Wink
Pozdrawiam


Dante Dołączył: 13 Kwi 2004 Skąd: Łódź
_________________
www.tattooxx.fora.pl oraz www.tattoo.xx.pl widzę was tam Wink
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Post slayer Posty: 4
Wysłany: Pon Lip 02, 2007 10:52 pm
Odpowiedz z cytatem

jest jeszcze taka sprawa o ktorej Dante nie wspomniał a to tez w chodzi w skład ceny:
zeby nauczyc sie dobrze samego rysunku trzeba przesiedziec kilka dobrych lat nad kartkami czy płótnami(malarstwo) ja np.licze sobie teraz i za tamten czas-bo wtedy $$$ z tego nie miałem,a kosztowało to naprawde wiele pracy. Papier plastyka tez wyrobiłem i nie tyle dla siebie co wlasnie dla klientów-którzy dzięki temu spokojniej i chetniej siadaja pod maszynę bo mają większe zaufanie do osoby formalnie wykwalifikowanej...

slayer Dołączył: 23 Lip 2004

Ostatnio zmieniony przez slayer dnia Pią Maj 07, 2010 4:34 pm, w całości zmieniany 1 raz
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Post Morcego Posty: 47
Wysłany: Pon Lip 02, 2007 11:59 pm
Odpowiedz z cytatem

Yoshi nie lubie ludzi takiego typu co o bulke w sklepie sie targuja... jesli nie chcesz wydac kasy na pozadne tattoo idz do kolegi i zrob za darmo, to tak jak z samochodami albo jezdzisz maluchem i sie nie miescisz, glosno niewygodnie albo wsiadasz do bmw, zeby nie mercedees bo na merola by cie nie bylo stac... tatuaz to nie tylko troche tuszu na skorze , to sztuka kawalek tatuazysty, dodaj do tego praktyke, lata nauki... nie wspomne o tym ze pewnie chcialbys czysto, sterylnie, dobrym tuszem ? prawda ? a tatuazysta ma to kupic za swoja kase i zrobic yoshiemu w prezecie ??? w chwili kiedy ktos zaczyna sie ze mna targowac o cene, koncze z takim osobnikiem dalsza rozmowe... proponuje zaglebic sie bardziej i sprobowac zrozumiec a nie stwierdzac ze sie zdziera....

nie chce mi sie bardziej rozwijac tematu...


Morcego Dołączył: 18 Kwi 2007 Skąd: Irlandia
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Post Morcego Posty: 47
Wysłany: Wto Lip 03, 2007 12:04 am
Odpowiedz z cytatem

a propo... ja mam druga prace i niezla kase... ale za tatuaze normalnie biore kase pomimo ze robie to dla przyjemnosci... no sorry as jesli ktos wiaze koniec z koncem moze niech pomysli o zmianie pracy a nie o dziaraniu sie... sa inne priorytety... jesli chodzi o domowych tatuatorow... owszem sa czasem lepszi ale... przez takich jak ty ktorzy nie chca wydac kasy siedza w domach zmiast otwierac pozadne studia... ehhh przez takie rozumowanie dalej bedziemy siedziec i tatuowac w piwnicy a w innych krajach bedza dziarac za pozadna kase i robic pozadne tattoo...

pomysl... przyjdzie ci koles i powie - masz 100 zl wydziabaj mi reke, i przyjdzie drugi masz 500 zl i zrob to samo... ktore zrobisz z wieksza przyjemnoscia i komfortem ?


Morcego Dołączył: 18 Kwi 2007 Skąd: Irlandia
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Post Dante Posty: 168
Wysłany: Wto Lip 03, 2007 9:27 pm
Odpowiedz z cytatem

Mała uwaga...
Te super-hiper studia, na poziomie itepe. w kraju można policzyć na palcach jednej ręki. O gustach się nie dyskutuje... Ale do cholery! To, że ma szyld, nie oznacza absolutnie, iż potrafi dziarać i powinien się za to łapać!!!
W sieci jest od groma stron "salonów", których właściciele uwierzyli, że jak se wylezie z piwnicy, to mu talent sam przyjdzie.

Cytat:
pomysl... przyjdzie ci koles i powie - masz 100 zl wydziabaj mi reke, i przyjdzie drugi masz 500 zl i zrob to samo... ktore zrobisz z wieksza przyjemnoscia i komfortem ?


Nie kumam tego wcale. Jak nie ma ktoś otwartego studia, to ma się szmacić za takie grosze?! Bo nie ma nad głową napisu: "Studio Tatuażu Krzak" to już musi za frytki się bujać? Jakby przyszedł do mnie jakiś człowieczek z taką kwotą, to bym go wyśmiał i kazał odstawić leki, szkodzą mu Wink


Dante Dołączył: 13 Kwi 2004 Skąd: Łódź
_________________
www.tattooxx.fora.pl oraz www.tattoo.xx.pl widzę was tam Wink
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Post Yoszhi123 Posty: 14
Wysłany: Czw Lip 05, 2007 11:50 am
Odpowiedz z cytatem

Kurde nawet spory odzew sie zrobił!Ale to i dobrze bo pewnie wiele osób chce znać opinie tatuatorów na ten temat!Pozdrawiam i życze miłej pracy!POZDRO Very Happy !


Yoszhi123 Dołączył: 06 Kwi 2007
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Post jebacleszczy
Wysłany: Pią Sty 11, 2008 11:00 pm
Odpowiedz z cytatem

Sory ale jesli chcesz oszczedzac kase na czyms co bedzie z toba do konca zycia to musisz miec nie rowno pod sufitem. Mozna zaoszczedzic te 100-200zl i miec gowno na ciele do konca zycia ale czy to ma sens??

jebacleszczy
Post GRABBER
Wysłany: Pon Lip 21, 2008 1:46 pm
Odpowiedz z cytatem

Witam..
Zaczynajac. jestem "tatuatorem" samoukiem
dziaram juz sporo czasu jak to bywa na poczatku byle czym puzniej z czasem ma sie cos lepszego a co za tym idzie to to ze dzieki osoba ktore poświecily swoj czas oraz odrobine ciala a takrze pocierpialy wiele bolu moglem nabrac pewnej wprawy oraz zaczac cos lepszego.
co do kwesti nalerznosci za tattoo..........
niebiore niewiadomo jakich pieniedzy za byle dziarke.
niemam studia ani jakis specialnych papierow
Jezeli przychodzi do mnie osoba i mowi czy zrobie jej tatuaz robie to z miła checia BO ROBIE TO DLA WLASNEJ SATYSFAKCJI ORAZ DLA PRZYJEMNOSCI a nie dla KASY i WIELKIEJ SŁAWY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niemam jakiegos cennika ze taka dziara tyla a taka tyle
ludzie placa mi za wykonany tatuaz od poswieconego mojego czasu oraz od wykonania tatuazu i jezeli sa to nawet grosze wcale sie niezalamuje bo co to jest zrobic tatuaz w 40 minut wielkosci 5cm na 5cm i zarobic te powiedzmy 50zeta. Ja jeste wogole szczesliwy jezeli osoby do mnie przyjda gdyz mam okazje poznac kogos nowego porozmawiac z nim a co najwarzniejsze zrobic cos dla tego osoby i miec swoj slad na nim do konca zycia... i wcale nierozumie osob co wyskakuja jak to poprzednio napisano za byle gowna wielkie siano!! Ale takie sa realia Polski i kazdy musi z czegos sie utrzymac............
Serdecznie pozdrawiam oraz zapraszam na moja strone www.grabber.phorum.pl bedziecie mogli ocenic moje prace........[/b]

GRABBER
Post Gość
Wysłany: Sro Lip 08, 2009 9:38 am
Odpowiedz z cytatem

GRABBER napisał:
Witam..
Zaczynajac. jestem "tatuatorem" samoukiem
dziaram juz sporo czasu jak to bywa na poczatku byle czym puzniej z czasem ma sie cos lepszego a co za tym idzie to to ze dzieki osoba ktore poświecily swoj czas oraz odrobine ciala a takrze pocierpialy wiele bolu moglem nabrac pewnej wprawy oraz zaczac cos lepszego.
co do kwesti nalerznosci za tattoo..........
niebiore niewiadomo jakich pieniedzy za byle dziarke.
niemam studia ani jakis specialnych papierow
Jezeli przychodzi do mnie osoba i mowi czy zrobie jej tatuaz robie to z miła checia BO ROBIE TO DLA WLASNEJ SATYSFAKCJI ORAZ DLA PRZYJEMNOSCI a nie dla KASY i WIELKIEJ SŁAWY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niemam jakiegos cennika ze taka dziara tyla a taka tyle
ludzie placa mi za wykonany tatuaz od poswieconego mojego czasu oraz od wykonania tatuazu i jezeli sa to nawet grosze wcale sie niezalamuje bo co to jest zrobic tatuaz w 40 minut wielkosci 5cm na 5cm i zarobic te powiedzmy 50zeta. Ja jeste wogole szczesliwy jezeli osoby do mnie przyjda gdyz mam okazje poznac kogos nowego porozmawiac z nim a co najwarzniejsze zrobic cos dla tego osoby i miec swoj slad na nim do konca zycia... i wcale nierozumie osob co wyskakuja jak to poprzednio napisano za byle gowna wielkie siano!! Ale takie sa realia Polski i kazdy musi z czegos sie utrzymac............
Serdecznie pozdrawiam oraz zapraszam na moja strone www.grabber.phorum.pl bedziecie mogli ocenic moje prace........[/b]







Język polski być trudna język...

Gość
Post go go
Wysłany: Pią Lip 31, 2009 11:49 am
Odpowiedz z cytatem

Yoszhi123 napisał:
Witam!Dzisiaj chciałbym poruszyć temat cen tatuażu!Już na wstępie chce powiedzieć że jetem przeciwny zdzieraniu forsy z ludzi!W wielu studiach tatuażu słono sobie liczą za takie rzeczy,lecz na jakiej podstawie?Bo chcecie zarobić na opłaty i wogóle?-Rozumiem ale pomyślcie że inni ludzie też te opłaty mają!Pomyślcie o takim człowieku który ma żone i dziecko na utrzymaniu a wypłaty ma tyle co kot napłakał i ledwo wiąże koniec z końcem.A jednak chciałby mieć tatto,idzie do studia a tam krzykneli sobie 300-400zł za byle gówno!Opanujcie sie troche!Wiem że są domowi tatuatoży którzy mają fach w ręku i są nawet lepsi od tych salonowych"mistrzów" a higiena na miejscu pracy nieustępuje salonom!Oni jakoś niekażą sobie za taką sztuke tak wiele placić!Mają troche serca.Są też salony które niekażą sobie płacić zbyt wiele ponieważ ta grupa tatuatorów nierobi tego dla pieniędzy tylko dla sztuki i własnej przyjemności.Ale dlaczego jest ich tak niewiele?Więc moja prośba-róbcie to dla sztuki a nie tylko dla forsy...!POZDRAWIAM! Twisted Evil



a jak sie nie ma kasy i ledwo wiaze koniec z koncem to nie mysli sie o tym zeby zrobic tatuaz tylko jak jednak utrzymac rodzine... "siedzenie z tylkiem i machanie maszynka" 4 godziny bywa meczace mimo wszystko...

go go
Wyświetl posty z ostatnich:
   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum FORUM TATTOO Strona Główna » Studia tatuażu

 Skocz do:   

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



TATUAŻE MIKIEGO


alien anchor angel animal arm back berlin big biomoechanic black white blue calf caligraphy celebrites celtic character chest chinese clown color contour convents cover death demon demons devil dog dolphin dragon eagle face faces faith fish flower flowers foot freehand gnome green hand hope japan Jarek Zatryb kanji koi latin leg letters łódŸ love miłoœć nadzieja naked neck ornament Ostrołęka pitbull poland polish posejdon red rose runes runy sad angel scorpio sentences shadow shoulder signs skull smok spider studio studios sword tattoo tiger tribal trident vide cull fide wiara wings women Zet Tattoo



P.o.w.e.r.e.d b.y p.h.p.B.B
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)