MIKI TATTOO - forum

Strona główna  • Wzory tatuaży, galeria  • BLOG  • FAQ  •  Szukaj   •  Rejestracja  •  Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty od ostatniej wizyty
Zaloguj


Szukaj w internecie    Szukaj na Miki Tattoo



Znaleziono 7 wyników
Autor Wiadomość
Temat: ropieje mi tatuaż co mam zrobic??!!??!!
Drajl

Odpowiedzi: 33
Wyświetleń: 88747

PostForum: Pielęgnacja   Wysłany: Czw Lis 17, 2005 11:26 pm   Temat: ropieje mi tatuaż co mam zrobic??!!??!!
Kolego zle zrobiles ze dopusciles ze zrobily ci sie strupy, przyczyna ropienia nie jest ani zakazenie ani infekcja. Ropa wystepuje wtedy kiedy posmarujesz ostro zastrupialy tattuaz mascia, zatykasz w ...
Temat: puchnie
Drajl

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 16894

PostForum: Pielęgnacja   Wysłany: Czw Lis 17, 2005 11:22 pm   Temat: puchnie
zbyt duza ilosc masci moze odparzyc tatuaz. mocne opuchniecia i zaczerwienienia z na ogole saczacym sie pigmentem to: zakazenia.
pzdr
Temat: Pielegnacja - kąpiel w wannie, basen itp.
Drajl

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 128213

PostForum: Pielęgnacja   Wysłany: Czw Lis 17, 2005 11:06 pm   Temat: Pielegnacja - kąpiel w wannie, basen itp.
krotko mowiac... lezac w wanie czy tez na basenie odmoczysz tatuaz. wanne tez bym na dluzej odpuscil (kopiemy sie na ogol w cieplej wodzie ktora szybciej rozmiekcza skore...)

pozdro
Temat: Kolczyk w języku. Język krwawi. Co zrobić
Drajl

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 10298

PostForum: Pytania początkujących   Wysłany: Czw Lis 17, 2005 11:01 pm   Temat: Kolczyk w języku. Język krwawi. Co zrobić
dokladnie.. trafiles na naczynko krwionosne . przeswietlenie jezyka to troche przesada ^^ przeciez nie bedzie odsylal kazdej klientki na przeswietlenie...
ja bym przebil jeszcze raz w innym miejscu. ...
Temat: wojsko
Drajl

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 8048

PostForum: Pytania początkujących   Wysłany: Czw Lis 17, 2005 10:54 pm   Temat: wojsko
nie wzieli Cie ze wzgledu na tatuaz na karku. do wojska nie biora z tatuazami w WIDOCZNYCH miejscach. czyli szyja , glowa , kark, co do dloni nie jestem pewien. wszystkie inne miejsca ktore przykryje ...
Temat: PYTANIE
Drajl

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 6430

PostForum: Pytania początkujących   Wysłany: Czw Lis 17, 2005 10:51 pm   Temat: PYTANIE
badania mozesz zrobic nawet po tygodniu na wirus HIV a co do typu C to nie wiem ale zapewne tez dlugo czekac nie musisz.
wiec tup tup do szpitala na badania Smile

pozdro
Temat: tatuaz a barwniki na skorze
Drajl

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 7413

PostForum: Pytania początkujących   Wysłany: Czw Lis 17, 2005 10:48 pm   Temat: tatuaz a barwniki na skorze
z tego co sie orientuje od strony medycznej to pieprzykow NIE wolno tatuowac w ogole ich "ranic".
moze to doprowadzic do raka skory. A wiec tatuaz musialby sie jakos wkomponowac miedzy pieprzykami.
...
 

 Skocz do:   



BLOG O TATUAŻU | ALARMY i MONONITORING - GRYFÓW ŚLĄSKI MIRSK LWÓWEK LUBAŃ ŚWIERADÓW ZDRÓJ | Marionetki - Jak zrobić marionetkę?



alien anchor angel animal arm back berlin big biomoechanic black white blue calf caligraphy celebrites celtic character chest chinese clown color contour convents cover death demon demons devil dog dolphin dragon eagle face faces faith fish flower flowers foot freehand gnome green hand hope japan Jarek Zatryb kanji koi latin leg letters łódŸ love miłoœć nadzieja naked neck ornament Ostrołęka pitbull poland polish posejdon red rose runes runy sad angel scorpio sentences shadow shoulder signs skull smok spider studio studios sword tattoo tiger tribal trident vide cull fide wiara wings women Zet Tattoo



P.o.w.e.r.e.d b.y p.h.p.B.B
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)