Autor Wiadomość
no name
PostWysłany: Pon Sie 10, 2009 12:27 pm   Temat postu:

tattoo napisał:
nie ma to jak dawka dobrego humoru z rana


Lepsza -, niż śmietana Smile a to forum i każdy niemal Twój post to jego (humoru) niewyczerpane źródło !
Napisałem ci kedyś o co mi chodzi i co mam do ciebie.....to nie niechęć, to powołanie Smile
tattoo
PostWysłany: Pon Sie 10, 2009 10:12 am   Temat postu:

jeszcze cos o wielkie panie no name? Cool po cholere sie mnie znowu czepiasz? Przeszkadzam Ci w czyms? jaki stary taki glupi jestes Laughing Wywyzszasz sie tutaj ponad kazdym, ale zamiast dawac komus rady i pomagac to wolisz kogos zmieszac z gownem Confused Napisalem mu co i jak powinien zrobic, nie wazne, czy to sa moje slowa, czy z porzadnej strony internetowej o tatuazu ale wazne jest to, ze nie napisalem mu bzdur, wiec o co Ci chodzi? Wez wracaj tam do siebie do pracy, zajmij sie rodzina (o ile taki ciezki czlowiek ak Ty ją ma) a przestan sie juz dopierdalac tutaj do kazdego, kto cos napisze albo szuka pomocy. Wczesniej zaczynales mnie otro denerwowac, teraz to juz mnie tylko smieszysz Laughing ale nie ma to jak dawka dobrego humoru z rana Laughing Wiec co jeszcze panie wielki no name napiszesz? Mad Bo z tego co widze od poczatku jak tu jestem to jeszcze nikomu nie dales rady, tylko albo kogos mieszasz z gownem albo sie nabijasz, no madre to nie jest. Jakies traumatyczne przezycia masz, ze tak kazdego sie czepiasz? Zapewne to trudne dziecinstwo
no name
PostWysłany: Pon Sie 10, 2009 5:38 am   Temat postu:

Jak ściągasz i cytujesz inne źródła to podaj autora/stronę www.
Bo przecież sam tego nie wymyśliłeś, więc po co ten lans?.....................
tattoo
PostWysłany: Pią Sie 07, 2009 9:50 pm   Temat postu:

Anonymous napisał:
To znaczy tak kontur robie powoli a maszynke ustawiłem tak że kotwica od cewki ma przerwe okolo 2 mm a gdzy sie styka z cewką to miedzy sprzezyna a sruba kontaktowa jest okolo 1mm i od wierzchołka to miejsca gdzie sie styka śruba jest okolo 3-4mm zasilacz mam ustawiony 10V kontur jest ale nie taki jak bym tego chciał i przezto musze go poprawiac a przy tym to podwujna praca .


Przede wszustkim zmniejsz napiecie! Bo te 10 v nie przeraza. Sprobuj przy 8V, tak samo wypelniasz maksymalnie na 8V. Co do ustawienia to niestety kazda maszynke ustawia sie inaczej, kazda wymaga indywidualnego ustawienia. Klopotu z ustawieniem maszynki moga byc rozne, np za dlugo lub krotka kotwica, rozmar cewek niedostosowany do ramy, zle ustawienie sprezyny przednie i tak dalej. Przednia sprężyna powinna dotykać śruby kontaktowej, a pomiędzy kotwicą i rdzeniami cewek powinny być widoczne przerwy (ok. 2-3 mm). Przerwa pomiędzy kotwicą a rdzeniem dolnej cewki jes zawsze odrobinę mniejsza.
Gdy te ustawienia masz zrobione, przyciągnij kotwice do cewek i przytrzymaj ja. Kotwica powinna stykać sie scisle z rdzeniem gornej cewki, natomiast pomiędzy rdzeniem dolnej cewki, a kotwica powinna byćc minimalna szczelina - taka żeby z trudem wcisnąć w nią kartkę papieru. Po przyciągnięciu kotwicy do rdzeni cewek zobaczysz, że śruba kontaktowa nie dotyka już sprężyny przedniej. Zmieniając szerokość szczeliny pomiedzy sprężyną przednią, a śrubą kontaktową wpłyniesz na zmianę szybkości pracy maszynki i na siłę bicia igieł. Najczęściej stosuje się zasadę, że miejsce styku śruby kontaktowej ze sprężyną powinno znajdować się na wysokości ok. 3-4 mm od wierzchołka spężyny przedniej (ustawienia do konturu). Przy pracy z wypełnieniami wystarczy przesunąć śrubę kontaktową prawie na sam koniec sprężyny przedniej. Ale jak napisalem juz, trzeba indwidualnie ustawic maszynke
Gość
PostWysłany: Pią Sie 07, 2009 6:35 pm   Temat postu:

To znaczy tak kontur robie powoli a maszynke ustawiłem tak że kotwica od cewki ma przerwe okolo 2 mm a gdzy sie styka z cewką to miedzy sprzezyna a sruba kontaktowa jest okolo 1mm i od wierzchołka to miejsca gdzie sie styka śruba jest okolo 3-4mm zasilacz mam ustawiony 10V kontur jest ale nie taki jak bym tego chciał i przezto musze go poprawiac a przy tym to podwujna praca .
tattoo
PostWysłany: Pią Sie 07, 2009 2:30 pm   Temat postu: Re: Zły kontur

*SilverDragon* napisał:
Witam wszystkich mam taka mała prośbe moze mi ktos powie dlaczego jaka robie kontur jest on nie wyrazny i musze go poprawiac czy jest cis nie tak z igła dzieki za pomoc i pozdrawiam .



Hmmm jak ja bylem poczatkujacy i gdy robilem kontur to tez byl nie wyrazny, ale znalazlem na to metode - po prostu wolniej go rob, nie spiesz, zrob linie powoli i powinno byc lepiej, nastepnie moze masz zle ustawiona maszynke?
*SilverDragon*
PostWysłany: Pią Sie 07, 2009 9:29 am   Temat postu: Zły kontur

Witam wszystkich mam taka mała prośbe moze mi ktos powie dlaczego jaka robie kontur jest on nie wyrazny i musze go poprawiac czy jest cis nie tak z igła dzieki za pomoc i pozdrawiam .